sobota, 12 lutego 2011

TOP TEKSTY ZGŁOSZENIOWE ;)


„...bo niedługo wychodzę za mąż i to ostatnia chwila, żeby sprawdzić czy
moja miłość do dubbingu jest odwzajemniona!”
 
"Gdybym powiedział, że fotografowanie to moja pasja, to w pełni nie uzmysłowiłbym czym na prawdę jest- dlatego śmiało mogę stwierdzić, że fotografia to moje drugie ja"
 
"Byłbym wprost wniebowzięty gdybym miał okazję spróbować nauczyć się sztuki dubbingowania, choć wiem, że nie jest to proste.
Dzięki temu mógłbym również spełnić swoje inne marzenie... w przyszłości czytać swoim dzieciom bajki i wprowadzać je w magiczny świat. „ 
 
 
„Z miłą chęcią chciałabym się zapisać na warsztaty :D.
A tutaj moje uzasadnienie: "Mam dobry aparat (nikon d90) i nie wiem, jak go używać :/"
jako dowód wysyłam w załączniku zdjęcie pt: "Majowy zachód słońca" „                     
                                         
                                           --------------->
 


„Zależy mi na udziale w kursie, ponieważ latem wybieram się z narzeczonym w podróż motocyklem po Europie i chcę w sposób profesjonalny ją udokumentować” :) 
 
 
"Aparat cyfrowy to wynalazek przyszłości, którego znajomość będzie nieunikniona, kiedy z pasją ruszę na "łowy" kadrów mego życia.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz